DE CREATIEWEEK

De creatieweek is begonnen, u kan zo goed als live volgen op de blog en op de facebook van Zonder Ondertitels. Dit door middel van filmpjes, foto's, interviews en teksten.

vrijdag 22 oktober 2010

West-Vlaams gedicht

West-Vlams es toch zwuon skwuone toale
nie te doen
oe dak nui mee da Nedrlans boale

Kverstoa nie oe daze da een kunn verandrn
want wulder moen toch nie klapn
lik ol die andrn??

Kverstoa nie worom da ze nui wiln damme azo klapn
Nedrlans wa ester dor nui an?
ge moe hjiln tid na luch hapn...

Wuk ne mutn eter da nui utgevondn?
deen e emzelvn nwui in oes pleke gestel
ie e geweune iederjin zukn berich gezondn

En ie moe nie peizn dak min West-Vlamsch goa ipgevn
kgoa dervoor zorgn da iederjin da bluf klapn
en da hjil de werld dervoor zal begunn bevn

--------------------------------------------------------------------------------



West-Vlaams is toch zo'n mooie taal
niet te doen
hoe ik nu met dat Nederlands baal

Ik begrijp niet waarom ze dat hebben veranderd
want wij moeten toch niet zo praten
zoals al de anderen?

Ik begrijp niet waarom ze willen dat we zo praten
Nederlands, wat is er daar nu aan?
je moet altijd achter lucht happen

Welk een 'klootzak of jah een ander scheldwoord' heeft er dat uitgevonden??
die heeft zich nooit in onze plaats gesteld
hij heeft gewoon iedereen zo'n bericht gezonden

En hij moet niet denken dat ik mijn West-Vlaams zal opgeven
Ik ga ervoor zorgen dat iedereen dat blijft praten
en dat heel de wereld ervoor zal beginnen beven! 


- Aibell - 



Bron: http://www.gedichten-freaks.nl/247151/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Promofilm

Een CD/band die in het West-Vlaams zingt koop ik meteen!

Jongens/meisjes versieren in het West-Vlaams gaat beter.